gips lekki

novelawood

Temat: Patelenka pelna poziomek ;)
No wlasnie tak sobie mysle ze moze zaczne nawiedzac L2. Jak masz ochote przyjechac to oczywiscie zapraszam - zawsze znajdzie sie jakies zajecie, bo z niektorymi mam trudnosci. No chyba ze przywieziesz pizze to moze uzyskasz ulaskawienie od ciezszych prac A tak na powaznie - juz sie przyzwyczailam. Lekki gips rulezzzzz, mimo ze kosztowal 200 zeta. Moge w miare normalnie funkcjonowac i nie potrzebuje dzwigu zeby uniesc noge^^ Biceps bede miala jak Pudzian, wiec mozecie zaczac sie smiac. Eeeee bac.
Źródło: clansquad.fora.pl/a/a,1126.html



Temat: TEMAT DO SPAMU
gips lekki kosztuje 130zl (chociaz kosztowal) ale ci oddaja przy odszkodowaniu hajs
Źródło: fiml.fora.pl/a/a,287.html


Temat: Kawiarenka pod czapraczkiem
Heyka. A u nas smutek. Moja Jagódka ma nóżkę złamaną. Złamanie kostki, boczne. Wsadzili kobitkę do gipsu i całkiem unieruchomili. Czy możecie napisać, jak to jest z chodzeniem w gipsie? Lekarz powiedział, że na tej nodze absolutnie nie wolno stanąć. Prawda to? Za tydzień trzeba iść na zdjęcie kontrolne, wtedy podobno mogą założyć taki lekki gips z tworzywa sztucznego, za który trzeba oczywiście zapłacić z własnej kieszeni, podobno 170 zł. Czy na tym gipsie będzie można chodzić? A żeby nie zrobił sie zator, dostała Jagódka lek, który jest w strzykawce i trzeba go sobie samemu w powłoki brzuszne zaaplikoawać.
Źródło: terierkowo.fora.pl/a/a,8.html


Temat: Kobieta i piwo :))
Tatkog jest taki wiesz gips lekki z żywicy wystarczy, nie bój nic
Źródło: camperteam.pl/forum/viewtopic.php?t=417


Temat: Jednoosobowa firma - plusy i minusy
...jest tak: DOŚĆ!!!. Chętnie poszedł by do pracy na etacie. W przypadku jednoosobowej działalności jest tylko jeden plus... można samemu organizować sobie czas. W ciągu tych czterech lat mąż miał tylko 10 dni urlopu (na szczęście ma wolne soboty) nie tylko dla tego, że taki "luksus" kosztuje (brak wpływów a podatki itd trzeba płacić), ale też z powodu braku jakiegokolwiek zastępstwa. Pracował nawet ze złamaną ręką ( lekki gips i do pracy!). W przypadku, gdy naprawdę działacie samodzielnie musicie użerać się z urzędami i jeszcze znaleźć na to czas (między 8 a 16). No chyba, że będzie was stać na biuro rachunkowe. Chociaż można dobrze żyć pod warunkiem, że będziecie działali w "tak troszkę szarej strefie" . Mąż niestety na wszystkie swoje wpływy ma faktury i ponad połowa kasy wraca do urzędu skarbowego. Ludzie, jeżeli tylko macie...
Źródło: forum.tfi.pl/index.php?showtopic=1992


Temat: WYNICOWANIE PĘCHERZA MOCZOWEGO
Witam Janina (pielęgniarka) pisała o uczuleniu jakiego dostał Piotrek - chyba przy tzw. tradycyjnym gipsie. Ja jestem uczulona na żywice epoksydowe a właśnie z nich robi się tzw gips lekki - jeżeli ktoś rozważa jego zastosowanie to radzę zrobić próbę uczuleniową.
Źródło: uronef.pl/Forum/viewtopic.php?t=463


Temat: TEMAT DO SPAMU
kleszcz jak reka? bierz jak cos lekki gips jak dostaniesz odszkodowanie hehe Wyświetl posty z ostatnich: Wszystkie Posty1 Dzień7 Dni2 Tygodnie1 Miesiąc3 Miesiące6 Miesięcy1 Rok Najpierw StarszeNajpierw Nowsze 
Źródło: fiml.fora.pl/a/a,287.html


Temat: Potrzebuje rady- gips
...forum o zdrowiu wiec postanowiłam napisac tutaj a raczej wkleje z innego forum bo sprawa jest pilna a tu zagląda najwięcej osób... Mamy problem. Moj mąż jest po operacji kręgosłupa i za tydzień będzie miał zakładany gips- gorset. Problem jest taki, że nie wiemy jaki gips założyc...? Musimy wybrać pomiędzy zwykłym gipsem a tym lekkim. Zwykły gips jest bardzo ciężki- wazy około 10kg- a on będzie musiał go nosic 3-4 miesiące. Podobno lekki gips jest nietrwały(???) i z tego co się dowiadywałam kosztuje 500zł więc jesli ma wytrzymac tylko miesiąc to.... Nikt ze znajomych nie miał tego problemu i nie umie nam doradzić więc zwracam sie do Was. Może ktoś z Was lub Waszych znajomych nosił taki gips, może ktoś z racji swojego zawodu zna się na gipsach, moze ten lekki jednak wytzryma 3 miesiące??? Pozdrawiam - Gabi
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=4209


Temat: Potrzebuje rady- gips
Ja miałam tzw. lekki gips przez 6 tygodni, na calutkiej nodze. Pod koniec to już wszystko z tym gipsem robiłam, nawet samochód prowadziłam (na szczęście automatyczną skrzynie biegów miałam) wciskając nogę pod kierownicę. Nic mi się z nim nie działo. Jednak uważam, że lekarz powinien ocenić czy taki gips rzeczywiście nadaje się na kręgosłup. Jego zaleta jest na pewno to, ze nie zaszkodzi mu zamoczenie (chociaz schnie dość długo), co przy tak...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=4209


Copyright (c) 2009 novelawood | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.